blues..

blues..
::every cloud has a silver lining:: @ ::天無絕人之路 ~:~ 明天會更好:: @ ::tiān wú jué rén zhīlù ~:~ míngtiān huì gènghǎo:: @ ::天無絕人之路 ~:~ 明天會更好:: @ ::tiān wú jué rén zhīlù ~:~ míngtiān huì gènghǎo:: @ ::every cloud has a silver lining::

Pages

Mar 7, 2010

ക The Versus Anthology by Foongpc

This is a tag from Foongpc. Looks like its gonna be fun to join in this fun tag thingy which is my very first experience. All we need to do is choose a preference over the 41 versus and in the final part to add in your very own versus to make it 42. Here you go..


THE VERSUS ANTHOLOGY by FOONGPC ~

1.Najib vs Mahathir ~ Neither

2. Facebook vs Twitter ~ Facebook

3. Lady Gaga vs Beyonce ~ Beyonce, I’m very surprised why not Mariah Carey when you are so pretty carey-ed away, obsessed and gaga over her?

4. PJ vs KL ~ Pea Jay

5. iPhone vs Nexus One ~ Nexus One, a phone with eye but can’t see is just as blind as a bat.

6. Blackberry vs HTC ~ Blackberry

7. Firefox vs Google Chrome ~ Google Chrome, fox got fired.

8. Nikon vs Canon DSLR ~ Nikon, Canon sometimes misfire.

9. sex vs sleep ~ in alphabetical order, sex.

10. eating vs sex ~ sex, mama says no jumping on the bed after eating gonna get appendicitis same applies to sex.

11. call vs sms ~ sms

12. sunny vs rainy ~ simply love singing in the rain.

13. werewolves vs vampires ~ werewolves, vampires suck.

14. healthy & poor vs sick & rich ~ healthy & poor.

15. cakes vs doughnuts ~ cheesecake please.

16. school days vs working days ~ working days, ESSO - Except Sat & Sun Only. :)

17. dog vs cat ~ Me & you & a DOG named Boo, by Lobo.

18. single vs married ~ de facto relationship sounds married but single, still eligible to receive angpows:p

19. Malaysia vs Singapore ~ Malaysia.

20. China vs USA ~ PRC

21. Paula Abdul vs Kara DioGuardi ~ Paula Abdul dares to fart  into Simon’s face.

22. OldTown vs Papparich ~ Mamak macha?

23. Fitness First vs Celebrity Fitness ~ Fitness begins at home.

24. driver vs passenger ~ passenger.

25. beautiful & dumb vs brainy & fat ~ beautiful & dumb.

26. handsome & egoistic vs ugly & rich ~ can trade egoistic with rich, no! handsome & egoistic lor.

27. insurance agent vs direct selling agent ~ agent 007.

28. horror movies vs comedies ~ comedies.

29. working for yourself vs working for others ~ be your own boss.

30. Avatar vs Lord Of The Rings ~ I See You.

31. bus vs taxi ~ bus, big strong & bully.

32. Haagen Dazs vs Baskin Robbins ~ Haagen Dazs.

33. flu vs diarrhea ~ diarrhea normally heals in a day.

34. blue vs pink ~ red & white.

35. chicken vs duck ~ black pepper chicken.

36. dawn vs dusk ~ dawn no dust.

37. Tiger Woods vs Nicole David ~ Nicole David squashed the Tiger.

38. Gmail vs Yahoo email ~ Gmail.

39. book smarts vs street smarts ~ street smarts.

40. foongpc's travel posts vs ghost story posts ~ foongpc’s travel posts.

41. Volkswagen New Beetle vs Mini Cooper S ~ Mini Cooper S


If you are not familiar with some of the names or terms used, please google it : )

Now if you are interested to win a prize from foongpc, here's how. Follow the instructions carefully.

a. Copy the whole list from 1 - 41 and paste it on your blog.

b. State your preference/answer for each one of them.
eg. Volkswagen New Beetle vs Mini Cooper S ~ Mini Cooper S

c. Mention this is a tag from Bananaz and link it to my blog.

d. Add one more topic (Topic no.42) to the list of 41 and your answer.

e. After you have put up your post in your blog, return and leave a comment with the URL of your post in here.

g. Happy cracking.

Foongpc will enter all who participate into a lucky draw. There will be 3 winners!! But hurry! Contest ends 15th March 2010. Good luck!!

*This contest is open to Malaysians and Singaporeans only. International bloggers are welcomed to join provided they are Entrecard members.

38 Bunchesஇ:

CH Voon said...

how can... your blog update faster at manglish blog list....

at my blog list still the old post!

why ar????

maybe japan internet is faster than Malaysia onee

CH Voon said...

cool! still have time until 15th hehehee

Bananazക said...

CH Voon ക yeah noticed that too your blogroll sort of not updated one. Don't wait till 15Mar free get it done and over with. For the fun of it only nia. tQ

Merryn said...

cool that u can apply ur mama's advise into ur life.. lol.. but i think eating banana before exercising is quite gentle on the appendix... :P

Bananazക said...

Merryn ക yeah lah just like John McEnroe who always eat a banana before his tennis match meaning can eat bananaz before sex haha..:p

cleffairy said...

You guys are making me tink of other kind of banana. Haizzzz! LOL...

manglish said...

u oso kena tag ar....i am still reading blog by blog and not yet reach foong's blog yet, duno kena tag or not hahaha

manglish said...

voon, maybe bcs jpn is an hour faster than msia hahahhaha

HappySurfer said...

So you're in it too.

41. Love vs money.

Good luck. Hope you win.

foongpc said...

Thanks for doing the tag! Funny answers! LOL!! Hope you had fun doing it! : )

foongpc said...

Btw, you can change the instructions on doing the tag.

a. Copy the whole list from 1 - 41 and paste it on your blog.

c. Mention this is a tag from bananaz and link it to my blog.

d. Add one more topic (Topic no.42) to the list of 41 and your answer.

f. After you have put up your post in your blog, return and leave a comment with the URL of your post in here.

foongpc said...

So anyone who does this tag will link back to your blog and leave his/her permalink (URL of the post) here.

You then forward me his/her permalink to me. If he/she is one of the winner in the lucky draw, you receive a matching prize!! : )

Mei Teng said...

You've caught the tag flu from Foong huh?! :)

Sometimes, Canon misfires? Haha.

Bananazക said...

foongpc ക Yeah having lots of fun thinking of weird answers whatever comes into the thick skull. OIC blur blur bro lah still noob green bananaz *paiseh*. Btw your lappie disccharged from ICU? tQ

Bananazക said...

Mei Teng ക Sunday was slightly free so join the 'tag' simply hantam without knowing the rules haha. You not joining? Come on let's have fun.tQ

Bananazക said...

cleffairy ക let your imaginations run wild haha..

manglish ക dunno lah self tag or kena tag what the heck! Go for the fun that's all. Sure or not one hour earlier does not effect the updating even if you are in States still real time? You pulling Voon's leg make sure get the right leg. haha. tQ

HappySurfer ക Happy happy lah happysurfer for the fun. Will jump at your blog later. Good luck. tQ

smallkucing said...

lol

Pete said...

Ha ha, mamak macha! LOL!

Bananazക said...

smallkucing ക hi little meow meow thanks for slipping by. hope your coconut not cracked after the 41 bashes haha. good luck. tQ

Pete ക macha not joining? 6 days to closing still ample time or waiting for someone to tag you? Mali lah mali, ikut foongpc haha. tQ

Tekkaus said...

I like the part you said....fox got fired. :p

fufu said...

i love firefox though =p hihihihi htc is not bad i heard... but i have no handy ><

Bananazക said...

Tekkaus ക started with IE then to Firefox and now Google Chrome and occasionally Wyzo just for surfing. Waiting to read your Tag. tQ

fufu ക firefox is not still keeping the browser. Join the tag have some fun. tQ

CH Voon said...

now it make more sense ....japan is 1 hour early than malaysia... ic ic sodesu ka!

Autumn Belle said...

Well, good luck to all of you who are participating. Too many choices and my head needed a rest, so I'll just sit and watch :)

Bananazക said...

CH Voon ക ah so desu nei. wakirimastah. arigato gozaimasu.

Autumn Belle ക Take a break have a good rest. If you decide to join still not too late let's have fun then. tQ

Rose Belle said...

I saw this at Foongpc's blog but I live in the U.S. so can't participate. Good luck to you.

Good comparison - beetle and cooper. The beetle used to be such a popular car back then. I never liked it though...too round of a car.

Bananazക said...

Rose Belle ക thank you. My very first car was a Mini guess the Italian Job movie could have 'mini-mised' my other choices of cars. You can still join the Tag come on just for the fun of it 15 th is the last date. tQ

EastCoastLife said...

When I first started blogging, tagging was so rampant, I had one almost daily.

It was good for Technoratic ranking then. :D

Bananazക said...

EastCoastLife ക oh really one almost daily did you do the tag daily? This is my maiden tag have heard about it but not sure what the heck is tag. It could be fun, but not to do daily perhaps once or twice a month.
Not too sure what you meant by good for Technoratic ranking? haha. Not to worry eventually will pick up the jargons and tricks of blogging. tQ

Superman said...

Tag tag is everywhere. Hehe. Still reading those.

Bananazക said...

Superman ക haha tag here and there what the heck cant win em join em still in time today is last day. C'mon have fun.

Jingle said...

what cool game,
hope that you enjoy the fun!

Bananazക said...

Jingle ക cool, my first ever Tag game am having lots of fun. tQ

CH Voon said...

hahaha you speak japanese ar...

hajimemashita desu. anata wa namei wa nan desu ka?

watan shi wa takuya desu.

kobawan and soyonara...

Bananazക said...

watan hor, sha hor fun I know the rest wakalimasen nei.

domo arigato gozaimasu.

CH Voon said...

hahahaha ur are japanese malaysian

Bananazക said...

CH Voon ക sorry me no Nihonjin desu, according to my Mama I was manifested by Monkey God from a stone. My wild guess the stone might be from Planet Jupiter and so here I am temporary residing in Malaysia.:p tQ

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates